Práca pre informatikov

Práca v IT na dosah:

Kniha obchodníkov

Pracovník podpory predaja
Poskytovanie informačnej a technickej podpory zákazníkom.

Popis práce
 
Špecialista zákazníckej podpory je veľmi dôležitým kontaktným pracovníkom medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi. Kľúčovým spôsobom ovplyvňuje spokojnosť klienta a formovanie jeho vzťahu k spoločnosti. Schopnosť trpezlivo spracovávať sťažnosti a zdvorilo jednať s nespokojnými zákazníkmi je neoceniteľná. Komunikuje so zákazníkmi za účelom poskytovania informácií, odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy, radí, vysvetluje, rieši sťažnosti a technické problémy, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. Technické problémy sa môžu týkať funkcionality, inštalácie, vzniknutých technických problémov. Musí mať aktuálne a veľmi dobré znalosti o produktoch a službách spoločnosti.

Náplň práce
 
Typické činnosti
  • komunikácia so zákazníkmi a užívateľmi telefonicky, emailom a osobne
  • poskytovanie produktových a firemných informácií
  • príjem otázok, problémov a sťažností od firemných a koncových užívateľov
  • poskytovanie podpory: radí ako používať SW aplikácie, aktivuje služby, konfiguruje služby, informuje o stave užívateľských účtov alebo o stave spracovania objednávok, radí ktoré produkty riešia klientove požiadavky, pomáha s procesom objednávania
  • aktivne detekovanie technických problémov a ich riešenie, v prípade potreby eskalovanie riešenia na vyššiu úroveň resp. komunikácia s inými internými tímami
  • riešenie námietok a sťažností zákazníkov asertívnym spôsobom a v súlade s pravidlami organizácie: kladenie otázok za účelom zistenia oprávnenosti sťažnosti, návrh riešenia, poprípade dohoda o refundovaní alebo výmene produktu/služby
Ďalšie činnosti
  • detailné dokumentovanie vyriešenia problémov a komunikácie so zákazníkmi
  • zodpovednosť za kvalitu poskytovaných informácií (korektnosť, profesionálny a zároveň ľudský prístup)
  • absolvovanie školení o produktoch a službách

Čo sa vyžaduje
 
Vyžadované znalosti
  • znalosť kancelárskych aplikácií
  • zručnosť s využívaním bežných IT prostriedkov
  • veľmi dobrá znalosť produktov/služieb spoločnosti
Vyžadované skúsenosti
  • dobrý písomný prejav
  • výborné komunikačné schopnosti
  • schopnosť reagovať v neštandardných situáciách
  • výborný verbálny prejav
  • jasná argumentácia

Osobnostné požiadavky
  • tímová práca
  • trpezlivosť
  • flexibilita
  • zmysel pre službu zákazníkovi

Požadované vzdelanie
  • stredoškolské

Ďalšie informácie
 
Alternatívne názvy pozície
  • Operátor služieb zákazníkom
  • Helpdesk operátor
  • Call centrum operátor
Pracovné pozície s podobnou náplňou práce
  • neuvedené

Navigátor
Account manažér  Asistent/ka  Call centrum operátor  Manažér IS  Marketingový manažér  Obchodný manažér  Obchodný riaditeľ  Obchodný zástupca  Pracovník podpory predaja  Riaditeľ  Riaditeľ IT 

Naspäť     Na úvod     Vytlačiť     Preposlať známemu


ISSN 1337-0367