Vyhľadávanie pracovných ponúk

Ponuky práce z oblasti  SPRÁVA SYSTÉMOV



Ľutujeme, na základe zvolených kritérií
nebola nájdená žiadna pracovná ponuka.

Z popisov pozícií vyberáme...

Pracovník podpory predaja

Špecialista zákazníckej podpory je veľmi dôležitým kontaktným pracovníkom medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi. Kľúčovým spôsobom ovplyvňuje spokojnosť klienta a formovanie jeho vzťahu k spoločnosti. Schopnosť trpezlivo spracovávať sťažnosti a zdvorilo jednať s nespokojnými zákazníkmi je neoceniteľná. Komunikuje so zákazníkmi za účelom poskytovania informácií, odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy, radí, vysvetluje, rieši sťažnosti a technické problémy, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. Technické problémy sa môžu týkať funkcionality, inštalácie, vzniknutých technických problémov. Musí mať aktuálne a veľmi dobré znalosti o produktoch a službách spoločnosti. Zobraziť celý profil...

Predstavujeme vám


Ako hľadať prácu?

  • Ako správne postupovať
  • Vyhľadávanie pomocou kľúčových slov
  • História vyhľadávania