Práca pre informatikov

Práca v IT na dosah:

Vyhľadávanie pracovných ponúk

Ponuky práce z oblasti  OBCHOD A MANAŽMENT

27.04.  
Customer satisfaction professional in the field of TOURISM and TRAVEL industry (1-26-28463/JA) TOP
If you have always had a passion for working in the tourism and travel sector while using your ENGLISH and GERMAN language on a daily basis, then keep reading! This is an extraordinary opportunity for...
Grafton Recruitment Slovakia
Slovenská republika
100% 100%

26.04.  
REPORTING AND DATA SPECIALIST IN INVESTMENT AREA (1-26-20182/JA) TOP
We are looking for experienced graduates who are passionate about Financial Markets and Investments to join one of the leading reinsurance companies. If you want to start your career in investments an...
Grafton Recruitment Slovakia
Slovenská republika
100% 100%

26.04.  
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER (2-30-30002/JA) TOP
Využite príležitosť pracovať v stabilnej medzinárodnej spoločnosti v Seredi ako BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER:Vašou hlavnou náplňou práce bude:- Aktívne vyhľadávanie potenciálnych klientov na slovensko...
Grafton Recruitment Slovakia
Slovenská republika
100% 100%

07.04.  
SENIOR ACCOUNTANT AND IFRS REPORTING SPECIALIST (1-11-21232/JA) TOP
We are searching for experienced COMPLEX ACCOUNTANT or CONTROLLER or AUDITOR with fluent English. We offer a great opportunity to continue your career as a SENIOR ACCOUNTANT and IFRS REPORTING SPECIAL...
Grafton Recruitment Slovakia
Slovenská republika
100% 100%

05.04.  
DATA ANALYST / BI / REPORTING (aj pre ABSOLVENTA) (1-10-29907/JA) TOP
Fakt super príležitosť pre končiacich absolventov IT.Chceš sa venovať SQL-ku,dátovým analýzam, či reportingu ? Učil by si sa veľa zaujímavých technológií ako napr.:-ETL-MS SQL (SQL)-SSIS-C#-Visual Bas...
Grafton Recruitment Slovakia
Slovenská republika
100% 100%

Z popisov pozícií vyberáme...

Pracovník podpory predaja

Špecialista zákazníckej podpory je veľmi dôležitým kontaktným pracovníkom medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi. Kľúčovým spôsobom ovplyvňuje spokojnosť klienta a formovanie jeho vzťahu k spoločnosti. Schopnosť trpezlivo spracovávať sťažnosti a zdvorilo jednať s nespokojnými zákazníkmi je neoceniteľná. Komunikuje so zákazníkmi za účelom poskytovania informácií, odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy, radí, vysvetluje, rieši sťažnosti a technické problémy, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. Technické problémy sa môžu týkať funkcionality, inštalácie, vzniknutých technických problémov. Musí mať aktuálne a veľmi dobré znalosti o produktoch a službách spoločnosti. Zobraziť celý profil...

Ako hľadať prácu?

  • Ako správne postupovať
  • Vyhľadávanie pomocou kľúčových slov
  • História vyhľadávania